Uw automatisering eenvoudiger maken kan nu met WebbiPro CRM.
Veel applicaties zijn steeds een beetje uitgebreid doordat nieuwe wensen zijn ontstaan. U wordt overspoeld met functies die u niet gebruikt waardoor de applicatie in de loop der jaren gebruiksonvriendelijk is geworden. Of er worden geen nieuwe functies aan uw huidige systeem toegevoegd maar is het koppelen van diverse applicaties de enige oplossing om uw processen te automatiseren. Dit is kostbaar en onbeheersbaar.
WebbiPro CRM is de nieuwe generatie software die voldoet aan de eigentijdse behoefte én uw toekomstige behoefte. Dit doordat de WebbiPro applicaties modulair zijn/worden ontwikkeld vanuit het perspectief van de gebruiker en niet de techniek.
Heeft u nog geen CRM dan kunt u starten met WebbiPro Basis. Naar behoefte kunt u de functies, later, uitbreiden. Enkele voorbeelden van de unieke functies zijn:
- Chat functie
Op uw website chatten met een klant over een offerte? De WebbiPro Chat functie laat u met uw klanten over offertes en meer communiceren, alles wordt gearchiveerd zodat u altijd kunt terugkijken welke afspraken en toezeggingen er zijn gedaan door u of uw medewerkers. Door Chat te gebruiken heeft u minder emailverkeer en meer directe interactie met uw klant en is uw klant vaker op uw website waardoor deze ook in waarde stijgt.
- Producten en diensten
Producten en diensten invoeren in WebbiPro CRM zijn, indien u dit wenst, direct zichtbaar op uw website. Deze aanpak zorgt ook voor mogelijkheden zoals een online webshop. Prijzen zijn altijd up-to-date. Prijsacties voert u in uw CRM en worden direct op uw website zichtbaar.
Onder het kopje “Vergelijk” ziet u alle functies die WebbiPro CRM biedt. Hier is overzichtelijk aangegeven welke functies uw organisatie behoeft.